Regulamin Wspieramy się



  1. Osoba wystawiająca perłę ma obowiązek wypisać miejsca na które oczekuje wpłat.


  1. Wpłaty na miejsca premiowane są z przelicznika 1,9. Inna wpłata zarówno wyższa czy niższa musi być oddzielnie zaznaczona przez wstawiającego perłę.


  1. W przypadku wpłaty wyższej, właściciel winien zwrócić różnicę wpłacającemu.


  1. Wrzucamy bez zarobku. W przypadku wpłaty mniejszej jak 1,9 np. wynikającej z braku miejsca w perle właściciel perły decyduje gdzie wpłacić różnicę.


  1. Wrzucając na 1,9 wpisujemy miejsce na które chcemy wpłacić i czekamy chwilę zanim wrzucimy (najlepiej odświeżyć wątek). Ma to na celu uniknięcie sytuacji, że w jednym czasie wpłacają 2 osoby.


  1. Wpłaty 1,9 powinny być zaokrąglane w górę do pełnych cyfr.


  1. Wpłaty należy robić w kolejności jaką podał właściciel perły, a szczególnie na miejsca 1, 2 i 3.


  1. Osoba wystawiająca miejsce w perle ma obowiązek tak zablokować miejsce swoimi PR-ami aby nie doszło do przebicia wpłacającego


  1. W przypadku braku blokady miejsca, ryzyko przebicia ponosi wpłacający.


  1. Wstawiając perłę właściciel określa czas jej zamknięcia, obowiązkowo jeśli jest to powyżej 24H. Jeśli tego nie określi, a czas wyniesie więcej jak 24H może się spodziewać, że jego perły będą omijane.

  2. Chcąc zachować sprawne funkcjonowanie tematu co jakiś czas będzie sprawdzana aktywność graczy. Sprawdzanie będzie polegało na ogłoszeniu przez administratorów czasu (48godzin) w którym trzeba „zaistnieć” w dowolny sposób w temacie. Sprawdzenie nie musi być ogłaszane, w takim wypadku będzie polegało na sprawdzeniu przez adminów aktywności graczy w okresie ostatnich 5 dni. Osoby które w czasie sprawdzania aktywności nie zaistnieją w wątku zostaną usunięte.

  3. Należy pisać na temat i nie rozpoczynać offtop'ów. Wszelkie dyskusje niezwiązane jak i związane z wątkiem „Wspieramy Się 1.9” prowadzimy poza tym wątkiem. W wątku zamieszczamy jedynie sentencję ustaleń o ile jest ona istotna dla innych uczestników, oraz dopuszcza się zamieszczanie krótkich informacji niezbędnych do realizacji wpłat takich jak: „ przyjmij zaproszenie”, „ zaproszenie przyjęte”, „nie mogę zapraszać”, „pass”, „n/a” i info o pierwszeństwie jeśli zgłosi się kilka osób na to samo miejsce.

  4. Osoby notorycznie niestosujące się do niniejszego regulaminu zostaną upominane, a w razie braku poprawy usunięte z tematu.

Komentarze